piątek, 10 stycznia 2014

notatnik, czyli nota późnej nocy


not is dissappoint

nie zawieść
nie słabnąć
nie zanikać
nie nawalać
po prostu nie zgasnąć

jak kto jest, że sami sobie powodujemy zamieszanie?
nic tylko uronić łzę nad głupstwami świata
wytoczyć proces swoim winom
a potem wypić za kretynizm, idiotyzm, imbecylizm

do rzeczy jest wypić
to przecież znieczula, odurza
sprawia, że choć na chwilę zapominasz
a niedorzecznością jest wszystko pamiętać.

no, is not true
pijemy by zapomnieć
zapijamy bo się boimy, 
bo wiemy, że ponieśliśmy klęskę.

2 komentarze:

  1. "Piłam, bo chciałam utopić swe smutki, ale teraz te cholerstwa nauczyły się pływać."

    OdpowiedzUsuń
  2. Po raz pierwszy spotkałam się z tym, że to jest Bukowski - znajomy, poeta tak twierdził. Jednak wyszukując w internecie ponownie cytatu - by napisać go w pełni prawidłowo - natknęłam się na Fride Kahlo. Dziś mi nic nie wyskoczyło, jednak prawidłowej wersji nie wklepuję, by pozostać w tej słodkiej nieświadomości.

    OdpowiedzUsuń